[Pardus-kullanicilari] Soruma bir türlü cevap alamadım

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
28 Mayıs 2008 Çar 10:00:53 EEST

Emre Bey;

Size çok teşekkür ederim. Sizin gibi duyarlı ve yardımsever insanlar varken bu Pardus eminim çok ses getirecektir.

Sizin son mailinizi okuduktan sonra acaba benim göremediğim bir durum mu var diye tekrar Canon belgelerini taradım. Orada açıklanan farklı birşey olmadığını görünce tekrar internetten arama yaptım ve Ubuntu forumlarında (ki her zaman aynı oluyor) aynı konuyu bu kez buldum. Bu yeni Canon sürücülerinden kaynaklanan bir hata (bug) imiş. Çözümünü okudum ve aynı olmasa da Pardus'a uyguladım sonuç MÜKEMMEL sonuç verdi. Çözümü buraya ilave ediyorum. Böylece yaklaşık bir yıldır uğraştığım konuyu tamamen çözmüş olduk. Size, Pardus ekibine ve diğer tüm yardım eden arkadaşlara teşekkür ederim.

"sudo/usr/sbin/ccpd start" çalışmıyor. Bunun yerine;
"etc/udev/rules.d" içindeki "50-udev.rules" dosyasını açarak "usb devices" bölümünün son satırından önce
KERNEL=="lp*", RUN+="/etc/init.d/ccpd restart"
ifadesini yerleştirip ve kaydettikten sonra bilgisayarı kapatıp açıyoruz.