[Pardus-kullanicilari] help

Shahin GLion sheakeg at hotmail.com
27 Mayıs 2008 Sal 21:55:18 EEST

Şu an üzerinde çalıştıgım bilgisayar W xp sp3 işletim sistemi ile çalışırken Pardus 2007.2 kurmak için
yeni bir disk aldım ve bu diske kurulum yaptım.
teknik özellikler :İntel Corel 2Duo CPU 2 GB Ram , Mboard Lan Onboard RLT 8168/8111
Setup tan istediğim diskteki işletim sisteminden acılış yapabiliyorum.
Xp de sorunsuz ağa ve internete  ADSL bağlantısı yapabilirken ve Pardus Eterneti tanıdığı halde bağlanamıyor.
Lunıx ve pardus le ilk defa tanışmaktayım.
Yardımlarınızı bekliyorum.
SBL.

E-mail for the greater good. Join the i’m Initiative from Microsoft.
http://im.live.com/Messenger/IM/Join/Default.aspx?source=EML_WL_ GreaterGood