[Pardus-kullanicilari] pardus ismi

Canberk Demirdelen divemaster at ttmail.com
27 Mayýs 2008 Sal 20:27:44 EEST

sizz.. Sayın Kürşat bey..
aklı başında gibi gözüken fakat klavyesinden dökülenlerin beynini yansıttığı kişi olarak mutlumusunuz?
kapanmış konuları açarak elde etmek istediğinİZ şey ne? ?

burada insanların kişisel fikirleri ( sizlerin hayatına müdahale etmedikten sonra ) gayet normaldir. Ama beklentisi olan, bak yakaladım diye hortlayanlar avcunu yalar.

üstelik sana bir şey daha söyleyim. ufak tefek, minyon, hatta gözlüklü ve ortaokul düzeyinde olan bir çok beyin ile dalga geçmeden önce, yazdığın klavyeye bakıp utan. senin gibileri burada süründüren onlar çünki. İnanmıyorsan kadıköydeki netcafe lere bak istersen.. Aklını değil elindeki herşeyi bile alırlar.

Hani birileri büyük beyinler le ilgili birşey yazdı ya.!! Üstüne alın bence. Yok alınmıyorsan senin yüzsüzlüğün..

Sana cevap olarak bende şunu yazayım ozaman..

Goethe'den Yasamaya Dair;

Yasamaya zaman ayirin, zira zaman bunun icin yaratilmistir.
Çalismaya zaman ayirin, basarinin bedeli budur.
Düsünmeye zaman ayirin, güçlü olmanin kaynagi budur.
Çevrenize nazik davranmaya zaman ayirin, mutluluga giden yol budur.
Etrafiniza bakmaya zaman ayirin, günler bencilliginize yetmeyecek kadar kisadir.
Gülmeye zaman ayirin, ruhunuzun müzigi budur.
Çocuklarinizla oynamaya zaman ayirin, zevklerin en büyügüdür.
Terbiyeli olmaya zaman ayirin, insan olabilmenin sembolü budur.