[Pardus-kullanicilari] Grub u iptal etmek

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
27 Mayıs 2008 Sal 13:37:33 EEST

27 May 2008 Sal tarihinde, Deniz Silahcilar şunları yazmıştı:

> O bölüm biçimlendirileceği için dosyalarınız silinecektir. Yeni bir
> kullanıcı bölümü oluşturup kurulum bitince eski kullanıcı dosyalarınızı
> yeni kullanıcı bölümüne kopyalamanız daha sağlıklı olabilir.

Kurulum sırasında kullanıcı dosyaları olarak seçtiğiniz bölümü biçimlendirmez
ve aynı kullanıcı adı ile bir hesap oluşturursanız eski ev dizininizi
herhangi bir veri kaybı yaşamadan kullanmaya devam edebilirsiniz.

Birden fazla kullanıcı dizini varsa kurulum sonrası kullanıcı yöneticisi ile
diğer kullanıcıları aynı isimlerle oluşturarak diğer ev dizinlerini de
kullanmaya devam edebilirsiniz. (Böyle durumlarda YALI ve kullanıcı
yöneticisi dosya sahiplik ve izinlerini de olması gereken şekilde
düzeltiyor.)