[Pardus-kullanicilari] spam bildirimi

DrNedim nedimky at gmail.com
26 Mayýs 2008 Pzt 21:37:00 EEST

Spam olarak işaretlemenin listeyi küçültücü, aşağılayıcı ve emeğe
saygısızlık olduğunu söylüyorum. bilmeden böyle birşey yaptığınız için size
kızmıyorum ama başkalarına kötü örnek olmaması açısından şiddetle karşı
çıkıyorum. beğenmediğiniz maili silin, okumayın ama spam olarak
iÅŸaretlemeyin.

26 Mayıs 2008 Pazartesi 20:51 tarihinde Deniz Silahcilar <
dsilahcilar at gmail.com> yazmış: