[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Asus EEE PC

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
26 Mayıs 2008 Pzt 14:37:38 EEST

Merhaba,

Bildigim kadari ile yurtdisinda bu isle ugrasan Fransiz birileri vardi.
pardus-devel listesinin arsivinde konu ile ilgili mesajlar olsa gerek.

En son hatirladigim, kurulum yapilabiliyor, ancak coooook uzun suruyor, ve
Ileri butonlari vs. gorunmediginden, ezberleyerek klavye tuslari yardimi ile
(TAB vs.) ileri geri tamam yapabiliyorsunuz.

Emre