[Pardus-kullanicilari] sen dolu boğaz sın sanırım

Aytek YILDIZ aytekyildiz at gmail.com
26 Mayıs 2008 Pzt 09:29:02 EEST

Abi bari sen uyma yaaa... abi diyorum çünkü en azından bilgi birikimin
benden ileri.
Gençler, heyecanlılar, kanları kaynıyor, hatta zaman zaman iyiyi kötü,
olumluyu olumsuz anlıyorlar. Hepimiz geçtik bu zamanlardan.
Hatırlarım bir keresinde pardus ismini yanlış yazdım diye beni vatan haini
ilan etmişlerdi.
Senin yazdıkaları nı da yanlış anlayıp ters tepki verdiler.
Aylardır bu listeyi takip ediyorum. Eminim sizleri tanısalar neyi neden
dediğinizi çok iyi anlarlar.
Hayırlı günler dilerim.