[Pardus-kullanicilari] Pardus'a Saldırmanın Karşı Koyulmaz Cazibesi...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Mayıs 2008 Pzt 09:02:53 EEST

Arkadaşlar
Erkan Tekman Hocamızın blog unda yazdıklarının az bile olduğunu düşünmek
yerinde olur. Şöyle eskileri biraz hatırlarsak Pardus için türetilen "rethat
temeline oturtulmuş sistem" "otursam bilgisayarın başına 20 günde ordan
burdan derleyip bir iso yayınlamak mümkünken neden bukadar uğraşı veriyor
görüntüsü sergileniyor" babında yazıları İnternette gördük ve hatta Devletin
parasının boşa harcandığını bile söyleme gafletinde bulunanlar ile Pardus
atılım yaptıkça bu atılımları küçümseyip çelme takmaya çalışan arkadaşların
maillerini ve yazılarını da gördük.Zaman zaman tahammül sınırlarını zorlayan
bu gibi durumların Erkan hocamız ve ekip arkadaşları üzerindeki negatif
baskısı onların da sabırlarının zorlandığı durumları ortaya koydu.Bu gün
İnternet de dolaşırken karşımıza çıkan Pardus ile ilgili yazılar, haberler
Pardus un ne kadar doğru yolda olduğunu ve markalaştığını gözler önüne
seriyor.İyi bir gelişme ve atılım yapan Pardus onu yaratan Erkan Tekman ve
ekibi ile onlara dışardan katkı sağlayan geliştirici gönüllülere ne kadar
teşekkür etsek azdır. Devletimiz duyarken duymaz, görürken görmezdir, nedeni
birirmler arası diyalog eksiktir.Daha ileri gidersek Kurumlar arası diyalog
eksikliği biraz ötesi ise Bakanlıklar arası diyalog eksikliğinin olduğunu
bizler görürüz ama İdare edenler bunu görmezler,görmezden gelirler.
Görmedikleri içinde hiç bir kurum bu benim malımdır kullanayım 70 milyonun
parası yurt dışına boşuna lisans bedeli olarak gitmesin demez. Neden? Nedeni
malum ama bu platformda o nedenler yazılması sizi adli yargı karşısına bile
taşıyabilir. Tabi ne demek istediğimi anlayanlar anlamıştır.Neyse bunlar bir
tarafa atalarımız ne demiş *" meyve veren ağaç taşlanır"* onun için Pardus a
ve onun geliştirici ekibine, o ekibin yöneticisine de saldırılar olacaktır.
İyi günler

25 Mayıs 2008 Pazar 18:32 tarihinde Gökhan ERYILDIRIM <
gokhaneryildirim at gmail.com> yazmış: