[Pardus-kullanicilari] gıcır gıcır Pardus 2008 istiyorum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Mayıs 2008 Pzt 08:10:50 EEST

Arkadaşım
Pardus 2008 in KDE4 ile gelmesini arzuluyorsunuz. Arzulamak iyi birşey tabi
arzulanacak olan bir evvelkinin maharetlerinden daha ileri maharetlere
sahipse... KDE4 ü şu an kullanmakta olduğunuz sisteminize de kurabilirsiniz
veya Kubuntu 8.04 KDE4 (Beta) sürümünüde yükleyebilirsiniz, göreceksiniz ki
KDE4.5.9 kadar mahir değil mous da alışık olduğunuz sağ tıklama
erişimleriniz topallıyor.Desktop setting üzeri ayarlar hüsran
arkaplan,yönetiçi parolası girerek erişebilirlik ayarları a. a . a ...
açılmıyor aktive edilmemiş. Tabi symakla bitmeyecek daha bir sürü topallayan
masaüstü . Böyle bir masaüstü ile çalışmak istermisiniz? Böyle bir masaüstü
ile çıktığında yüzlerce mail içeriğinin KDE4 ile ilgili topallamaları
kapsayacağını ve hatta ilgili olmasada Pardus Hata Takip sistemine bug.
olarak girileceğini görür gibi oluyorum. KDE 4 ünde görsellik açısından
ilginizi çekmesi doğal benim şahsi görüşüm KDE 4 yeterli olgunluğa erişmeden
Pardus ile birlikte gelmesi pek yerinde olmaz.İyi günler

26 Mayıs 2008 Pazartesi 01:30 tarihinde özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com>
yazmış: