[Pardus-kullanicilari] Pardus'a Saldýrmanýn Karþý Koyulmaz Cazibesi...

Kursat Unlukara kursat at unlukara.com
26 Mayýs 2008 Pzt 00:18:56 EEST

*Büyük olmak için kimseye iltifat etmeyeceksin, kimseyi üstün görmeyeceksin;
hiç kimseyi aldatmayacaksın; ülke için gerçek idealin ne ise onu görecek, o
hedefe yürüyeceksin.
Herkes sana karşı çıkacaktır; herkes seni yolundan çevirmeye çalışacaktır;
önüne sonsuz engeller yığacaklardır, fakat sen bunlara dayanıklı olacaksın.
Kendini büyük değil, küçük, bir hiç sayarak, kimseden yardım görmeyeceğine
inanarak bu engelleri aşacaksın.
Bütün bunlardan sonra da sana 'büyük' derlerse söylenenlere gülüp
geçeceksin."

Mustafa Kemal ATATÃœRK*