[Pardus-kullanicilari] Ahlaki ve Hukuki Sorular

abaydin at 5432100000.mobi abaydin at 5432100000.mobi
25 Mayıs 2008 Paz 15:48:46 EEST

orjinal yazı:
http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2008-May/037598.html

cevap:  bu konularda ben de çok sıkıntı yaşıyorum ve soracak kişi
ararken ya da sürekli sormaktan yoruluyorum.. benim çözümüm empati
yapmak..
eğer bir şarkıcı olsaydım benim şarkılarımın satın alınmadan
internet gibi ortamlardan indirilip dinlenilmesi karşısında ne
yapardım..
bir yazar olsaydım kitaplarımın kitabevlerinden alınmayıp internetten
çeşitli formatlarda yayınlanması karşısında tepkim ne olurdu..
gibi..
işte can alıcı çözüme gelelim.. nefsimiz bu şarkıları satın almak
yerine kolay yoldan indirip bulup dinlemeyi tercih eder ancak biz
kendimizi, emeği olanların yerine koymalıyız ve ona göre o anlık
kararlar almalıyız..

insanı olgunlaştıran bir konuya da giriyor bu .. nefsin isteklerinin
aksini yapmak bizi yüceltir...