[Pardus-kullanicilari] pardus ismi

alibal alibalamca at gmail.com
25 Mayıs 2008 Paz 14:05:06 EEST

sayın bilen

25 Mayıs 2008 Pazar 08:08 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>
yazmış:

> Sayın Abaydın
> Herkes herkesin fikrine saygı duyar ama bazı fikirler ise bazen havada
> askıda kalıyor.

sizin de fikirlerinize saygı dumak isterdim ama bu yazı uslup ve tarzınız
nedeniyle cok ta mumkun olmuyor

Ülkelerin gelişmesinin ne dinle ne de milliyetçilikle alakası var ki *din
> tellalleri ve din tacirleri* ülkelerin geri kalmasının başlıca
> müsebbipleridir.

tarih bilenler farkındadır ki  avrupa ne ilk one gecen medeniyettir. ne de
son olacaktır. Eski Çin, Eski Mısır hatta eski Roma dini temelleri uzerine
medeniyet kurmuş buna rağmen dönemin dünyasının en önde giden medeniyetleri
olmuştu. osmanlı da eğer bir din bağlısı veya uyumlusu bir imparatorluk ise
bu imparatorluğu yaşatan yayan ve geliştiren unsurlarda da aynı din aynı
ilke vardır. kimseye tarih dersi vermek aklımın ucundan geçmez. Listenin
ideolojik kaygıların ifade tarzı biçiminde kullanılması çoğumuzun işine
gelmiyor.
Projenin sahiplerinin Pardus ismi vermelerini hem anlıyor hem de saygı
duyuyorum. proje benim olsaydı başka isimler de düşünürdüm. İdeolojik
kaygılarla ne bu projenin adının ergenekon ne de başka bi şey olarak
değiştirilmesini istemiyorum. İdeolojik saplantılarımız ayrı olsa da burada
bizi açık kaynak özgür yazılım ve ulusal dağıtım paydasında sadece bu işin
doğtuluğuna inanarak ve destekleyerek bu mail grubundayız. hem milliyetçi
hem de sosyalist ya da komunist ya da dinci olarak buradaki ifadeleriniz
bile l,steye uymuyor. ben de bu mailimden dolayı mail kriliilğine olan
katkımdan dolayı listedeki arkadaşlardan özür diliyorum.

açık, özgür ve türkçe...
teşekkürler Pardus

--
alibal