[Pardus-kullanicilari] Pardus ismi

abaydin at 5432100000.mobi abaydin at 5432100000.mobi
25 Mayıs 2008 Paz 12:40:14 EEST

en büyük beyinler de kendi diline uygun yep yeni bir programlamayla
işletim sistemi yazanlardır.. lakin bunu yapacak kişi ben olacağım ..
kaç yıl geçerse geçsin 15 yıl geçse yaşım 37 olur.. tam zamanı
başlamak için.. sizin beyinleriniz de çok büyük olabilir ancak işlevi
önemli ;]

burada komilk bir hikaye var http://5432100000.mobi/pamuk.htm   orda geçen
bir cümle "boyu değil işlevi önemli"  biz bunu biraz editleyelim...
beynin büyüklüğü değil işlevi önemli yazalım..

--- bişey daha ekleyeyim.. benim üslubum bu.. nihat genç gibi rahat
konuşmayacaksam hiç konuşmam daha iyi..
--- bir not daha var.. endüstri mühendisi aranızda varsa bilir..
markaları taklit edenler asla marka olamamışlardır.. daha doğrusu
taklit ettiklerini asla geçememişlerdir.. bu iş özgün olmakla
hallolur.. bizden de saygılar, Ahmet Buğra Aydın.