[Pardus-kullanicilari] Pardus ismi

Mustafa Günay mgunay at pardusman.org
25 Mayýs 2008 Paz 12:19:48 EEST

On Sunday 25 May 2008 12:00:00 Canberk Demirdelen wrote:
> Ben nacizane fikrimi söyledim. Diğer yandan gelen eleştirilerin bazıları
> saygı sınırını zorlarken bazıları da çok mantıklı.
>
> Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak konusuna sonuna kadar katılıyorum.
> Olayı siyasallaştıranları da bunun içine sokarsak, geriye sadece siz
> kalırsınız ;)
>
> Milliyetçiliği bir işletim sistemine indigemek oldukça kaba bir yaklaşım.
> Üstelik, madem evrensel, neden ulusal eki konuldu?   Bu arada özür dilerim,
> artık Türk üm demek kabalıktı değilmi??  :P
>
> Özgürlüğün tanımını sorgulamıyoruz burada. Adına evrensel denilen ve zaman
> [...]

Ne kadar garip değil mi 8-10 mesaj isim tartışması oldu ama bu mesejları
okuyan bizler ve yazan sizler bu mesajları okumak ya da yazmak için ne kadar
zaman harcadınız? Bunun yerine linux nedir? özgür yazılım nedir? şu olay
nasıl yapılır bu olay nasıl yapılır gibi yazılar okusanız. Hatta insanların
sıkıntı yaşadıkları ve çözmeye uğraştıkları sorunları araştırsanız boşuna ne
kendi zamanınızı ne bizim zamanımızı çalmayın lütfen.

Sistem tüm bileşenleriyle birlikte süper olduktan sonra merak etmeyin isim çok
basit bir şey. İsmin A, B ya da C olması neyi değiştirecek ki? Bir söz vardır
herkez bilir (hatta kötü kullanımları çok fazla) (ben biraz değiştirip size
söylemek istiyorum)

"ADI DEĞİL İŞLEVİ ÖNEMLİ"

İyi günler...
--
Küçük beyinler kişileri konuşur, orta beyinler olayları, büyük beyinlerse
fikirleri tartışır. Daha büyük beyinlerse geliştirmek için uğraşır.