[Pardus-kullanicilari] pardus ismi

abaydin at 5432100000.mobi abaydin at 5432100000.mobi
25 Mayıs 2008 Paz 02:01:50 EEST

sadece sağ kolla şınav çekerseniz sağ kolunuzda kas yaparsınız..
pardus ismiyle cismiyle ruhuyla herşeyiyle tartışılmalı bence.. tamam
anadolu parsı anadoluya has bir hayvan olabilir ama van kedisi de
anadoluya has ankara keçisi tavşanı vsvs.. çok tür var.. bence böyle
dondurma ya da antivirüs markası panda gibi isimler vermektense ..
türklerin yeniden doğuşunu temsil eden isimler bulmak benim kanatime
göre daha uygun... biraz orhun anıtlarından okuyup da galeyana gelmenizi
tavsiye ederim (=