[Pardus-kullanicilari] pardus ismi

abaydin at 5432100000.mobi abaydin at 5432100000.mobi
25 Mayıs 2008 Paz 00:41:03 EEST

--------------------

pardus ismi çok antipatik geliyor bana .. bunu ilerde değişmek mümkün
olabilir mi.. mesela ulusal yazılım olduğu için dirilişi temsil eden
ergenekon olabilir adı... hatta her sürüme yeni ad verilebilir..
ergenekon- diriliş sürümü     / ergenekon - nevruz / ergenekon-
anatolia ya da anadolu gibi..

bu konu gereksiz gibi gelebilir ama bir örnek vermek istiyorum brillant
teksil markasının hikayesi var... onlar ilk üretimlerinin adını
baydemirler koyuyorlar fakat ürünlerinin hiçbiri satılmıyor.... daha
sonra bütün mallları toplatıp ğzerindeki markaları söküp brillant
ismi veriyorlar ve o marka yok satıyor.. bence isimler bile çok
önemli...