[Pardus-kullanicilari] 2008 e geçiş ve 2007.3 ile güncelleme hakkında

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
24 Mayıs 2008 Cmt 13:15:03 EEST

On Saturday 24 May 2008 12:55:57 Ünal Özüm wrote:
> İyi hafta sonları.
> 2007.3 den 2008'e geçiş bahsi bir kaç kez tartışmaya açılmış ancak
> teferruatına inilmemişti.
> Aralıklı olarak gerek 2007.3, gerek katkı deposundan güncelleme yapıp
> duruyoruz.
> Şöyle bir soru aklımı kurcalıyor:
> Eğer 2007.3 den 2008'e güncelleme ile geçemeyeceksek sistemimizi yeniden
> kuracaksak ve 2008 de oldukça yaklaştı ise neden 2007.3 'ü güncelleyip
> duralım ki?
> Ya da mevcut sistemimi güncelliyor ve sorunlarını çözüyorsam, neden 2008'e
> geçeyim ki?
> [...]

Sanırım 2007'den 2008'e güncellemeler ile geçilebilecek. Ama normal güncellemelerden farklı bir geçiş olacak gibi geliyor bana. Sanırım
geliştiriciler bunu ile ilgili bir bililendirme yapacaktır. Eğer her yeni sürümde yeniden yükleme yapacak isek Microsoft'tan ne
farkımız olur :P "Aslında çok fark var ama!!!"

--
Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS - TESCOM UPS
AKDENİZ BÖLGESİ ÇÖZÜM ORTAĞI