[Pardus-kullanicilari] disk temizleme sitem bakýmý

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
22 Mayýs 2008 Per 21:21:30 EEST

Arkadaşım
Sorunuzu winxp tarzında yorumlarsak disk üzerinde dağınık sektörler yayılmış
olan dataların biraraya toplanması derlenip toparlanması (sıkıştırılması)
şeklinde bir işlem yapmanıza gerek yok linux winxp gibi dağınık çalışmaz
datalarınız bir düzen içinde kaydedilmiştir.Disk onarımı ile ilgili ise
yanlış hatırlamıyorsam contrib depoda bununla ilgili ismini anımsıyamadığım
bir program bulunacak.İyi çalışmalar

22 Mayıs 2008 Perşembe 19:13 tarihinde gökhan gökhan <
leonidas_eph at hotmail.com> yazmış: