[Pardus-kullanicilari] Wireless sorunum

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
22 Mayýs 2008 Per 17:12:39 EEST

Bendeki hatanın aynısı (hata no 6900).
Muhtemelen Broadcom çip setli bir ağ kartınız var ve modemde de WPA
şifreleme kullanıyorsunuz.
XP'de sorun yok ama eğer Vista'ya geçerseniz gene bağlanamayacaksınız çünkü
vista WPA2' den önceki şifrelemeleri tanımıyor. Modeminiz WPA2' yi
destekliyorsa ona geçin yoksa vista da ağa bağlanabilmek için ya modeminizi
değiştirmeniz ya da ayrı bir usb ağ adaptörü kullanmanız gerekecek.
Tabi bu işin Windows yönü, aslında bizi pek ilgilendirmiyor sayılabilir.
Pardus için de çözümünüzü ben de bekliyorum.
Bir öneri daha: Ndiswrapper kullanmayı deneyin.