[Pardus-kullanicilari] grub ta kablosuz klavye çalışmıyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
22 Mayıs 2008 Per 15:25:08 EEST

Arkadaşım
Bilgisayarınızın bios unda wireles desteği yoksa Mbr da kablosuz klavye ile
işlem yapamazsınız.İlk açılışta MBR ı çalıştıran sistem işletim
sistemlerinizden bağımsızdır.Kablolu klavyenizi takıp bir kenara yaslarsanız
ilk açılışta aşşağı yukarı ve enter tuşu ile istediğiniz sistem açıldığında
wireless klavyenizi kullanabilirsiniz.Kolay gelsin

22 Mayıs 2008 Perşembe 15:19 tarihinde ahmet yasin vardar <
edirnepazari at hotmail.com> yazmış: