[Pardus-kullanicilari] Windows adreslermi Pardus Kmail'e taşıma

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
21 Mayıs 2008 Çar 19:08:20 EEST

Özür dilerim beceremedim. Dediğiniz linke gittim, ama bir noktada şu çıktı:

Adres Defterini Taşımak

   1. Adres Defteri > Dosya > Ver > CSV olarak ver'i seçin. Verdiğiniz dizini unutmayın.
   2. Pardus'u ve KMail'i açın.
   3. Araçlar > Adres Defteri > Dosya > Alma > CSV Listesinden almayı seçin.
   4. Alınacak dosya olarak daha önce kaydettiğiniz CSV listesini gösterin.
   5. Ayraç olarak noktalı virgül seçin.

İşte bu yolları izlerken, Araçlar menüsünde Adres Defteri diye bir seçenek çıkmadı. "LDAP'ta ara" diye bir şey çıktı, onu da ben beceremedim.
Şimdi ne yapmam lazım?

21-May-2008 Wednesday Tarihinde 17:13:25 yazmıştı: