[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008

volkan volkana34 at gmail.com
21 Mayıs 2008 Çar 17:01:38 EEST

2008/5/21 DrNedim <nedimky at gmail.com>:

> Escort için özel bir ürün geliştirilmiş olma ihtimalide var !

Pardus 2008 i üç gündür sorunsuz kullanıyorum.Benim sistemimde, 2007.3 de
oluşan kronik hatalar şuanda oluşmuyor.Kararlı sürüm den daha başarılı.

Kısaca ; Escort un ,Pardus a uyumlu donanımla bu modeli çıkartmış olması
bence daha mantıklı.Geliştiriciler test image larını yayınlamadan önce bu
modellerin benzerleri üzerinde test ediyor olabilirler.Hernekadar deneme
sürümü dahi olmasa bile bu image ların yayınlanmadan önce bir kaç makine
üzerinde test edildiğini düşünüyorum...