[Pardus-kullanicilari] Kendi çalýþan Sürümümü nasýl yaparým

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
21 Mayýs 2008 Çar 15:42:28 EEST

    Mevcut Pardus Çalışan 2007.3 de ihtiyacım olan KDevelop, Qt4.4.0, Postgresql-PgAdmin, SVN gibi bileşenler yok, ayrıca Amarok vs gibi programlara da ihtiyacım yok, ihtiyacım olan paketleri içeren "Çalışan" sürümünü nasıl yapabilirim.
    Çalışan CD yi çalıştıracağım bilgisayar internete bağlı değil (PIII-450, 128MBram), internete girebildiğim bilgisayara da pardus kurmam söz konusu değil. Belki XP üzerinde sanal olarak elimdeki 2007.2kurulan ı çalıştıracağım, bunun olabilirliğini de bilemiyorum (yani teknik olarak).

Not: Bulunduğum şartlar pek özgür değil, diyelim ki askerdeyim ve bir program yazacağım ama her şey yasak.

Bu zor şartlarımda beni kırmayıp çare bulmama yardım eden arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

Uygar UZUNHASAN
uygaruzunhasan at yahoo.com