[Pardus-kullanicilari] dvd kopyalama sorunu

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
21 Mayıs 2008 Çar 13:19:02 EEST

Bana sanki olmaz, cd kalıbı dvd ye uymaz gibi
geliyor.
"Isomaster" paketi ile bir dvd kalıbı oluşturup, cd
iso su içindeki dosyaları
bu dvd kalıbına aktarabilirsiniz diye
düşünüyorum.

21 May 2008 Çar tarihinde, erdem eskiunurlu şunları
yazmıştı:
> 700 mb lık bir iso dosyasını dvd ye kopyalamaya
çalışıyorum k3b ile ama
> hata veriyo (bir sonraki yazılabilir adrese karar
verilemiyo) diyo
> bide başka bi dvd copy programı kurmak istedim ama
nasıl kuracağımı
> bulamadım
> son olarak ilk kez linux kullanıyorum ehi

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da