[Pardus-kullanicilari] Etkinlik

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
20 Mayıs 2008 Sal 02:55:20 EEST

On Friday 16 May 2008 18:59:12 Ali Işıngör wrote:
> 16 Mayıs 2008 Cuma 16:55 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <
>
> mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış:

> Valla çağırırlarsa, davet ederlerse geliriz :).
>
> Ali

Heheh Ali abi hafta sonu ben İstanbul'daydım ama programımız çok yoğundu
kimselere uğrayamadım. (DANS) :)

Aslında İnternet Haftasında güzel bir etkinlik yapmayı planlarken etkinlik
yalan oldu. Bende çok mahcup oldum. Ama her zaman elimden gelen desteği
vermeye hazırım. 07 Haziran 2008 final'lerin bitiş tarihi. O tarihten sonra
türker'de yardımcı olur diye düşünüyorum. (Kendisine hiç sormadım ama çok
önemli bir durum olmazsa gelir gibime geliyor :) ) Öss sonrasın da  da
Eren'de yardımcı olur gibime geliyor. Hatta ertuğrul abi de dayanamaz
antepten gelir. Doruk abi zaten hiç kırmıyor gelirim diyor ama sanırım ben
gereken eforu harcayamadım. Üzerine birde siz gelirseniz. Etkinliğin kralı
çıkar gibime geliyor. Hatta açık büfe nargile dersek İsmail ve ekrem de
gelebilir gibime geliyor :) Mustafa zaten dünden razı. Gelecem diyip duruyor,
bir gelemedi ona da bahane olur. Dediğim gibi Alii abi istek ve destek
mevcut. Fakat büyüklerimizin tecrübelerine de ihtiyaç var!..