[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
19 Mayıs 2008 Pzt 10:30:10 EEST

Evet doğru söylüyorsunuz fakat fazla meraklı ve istekli olan kullanıcılar
kurup kurcalayarak yeni birşeyler de öğrenmeleri mümkün. Tabii ki riskleri
göze almak gerekir. Betadan evvelki sürümler oldukça riskli hatta bunu biraz
daha ileri götürüp RC ye kadar sabretmekte gerekir.İyi bayramlar

19 Mayıs 2008 Pazartesi 00:03 tarihinde DrNedim <nedimky at gmail.com> yazmış: