[Pardus-kullanicilari] Mucizenin sonu

Serdar DALGIC serdar at cclub.metu.edu.tr
18 Mayıs 2008 Paz 14:20:47 EEST

Merhabalar Seyfi Bey,

bu hatayı amarok'tan aldıysanız, bilgisayarınızı kapatıp yeniden
başlattığınızda çalabiliyor olmanız lazım.. Nedenini bilmediğim bir
şekilde bazen bana da oluyor ve amarok çalmamaya başlıyor.. Nette aradım
ama bulamadım bununla ilgili bir çözüm, sadece bir yerde home klasörü
altındaki .xine/ klasörünü silip yeniden başlatın bilgisayarınızı
diyordu.. Yeniden başlatıldığında .xine klasörü yeniden oluşturuluyor..
bir de böyle deneyin..

-serdar