[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta da çalışır mı?

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
16 Mayıs 2008 Cum 23:01:05 EEST

Yusuf Sarıgöz wrote:
> Merhaba arkadaşlar!
> Ben Linux kullanmadığım için bilmiyorum; herhangi bir linux
> dağıtımında çalışan her program Pardus'ta sorunsuz çalışır mı?
> İlgilenecek arkadaşlara  şimdiden teşekkürler!

Çoğu linux dağıtımlarında olduğu gibi bizim de program paket sistemimiz
var. Paketlerin uzantıları .pisi şeklinde oluyor. Paket yöneticisini
kullanarak depoda istediğiniz programı bir iki tıklamayla
yükleyebiliyorsunuz. Diğer taraftan doğrudan derleme yöntemiyle de
programları yükleyebiliyorsunuz. Derleme ile bilgiler indirdiğiniz
program arşivinin içindeki INSTALL veya benzeri dosyada yer alır.

Eğer yüklemek istediğiniz program, depolarımızda yer almıyorsa,
bugs.pardus.org.tr'ye paket isteğinde bulunabiliyorsunuz. Daha fazla
bilgi için:

http://tr.pardus-wiki.org    http://ozgurlukicin.com

Regards..