[Pardus-kullanicilari] MPlayer hatası

Ergin SAHIN ESAHIN at inci.com.tr
16 Mayıs 2008 Cum 08:57:44 EEST

Arkadaşlar pardus konusunda kendimi sorumlu hissediyorum , ulusal bir işletim sistemi olması sebebiyle ve bir işletim sisteminden taleplerimiz nedir konusunda halk olarak yakın taleplerimiz olacağı için , en iyisi olması için , pardusu geliştirenlere ulaşıp ters giden bir şey gördüğümde paylaşmak istiyorum.

Saygılar

Ergin Şahin - esahin at inci.com.tr
Tanrıverdi Yatırım Holding
Bilgi Teknolojileri Genel Sorumlusu