[Pardus-kullanicilari] MPlayer hatası

Ergin SAHIN ESAHIN at inci.com.tr
15 Mayıs 2008 Per 18:05:26 EEST

Pardus 2008 mayıs ayı haftalık iso'sunu kurdum
yalı henüz hazır olmadığı için sanırım kurulu gelmedi, neyse asıl sorum şu arkadaşlar

MPlayer ile altyazılı bir avi dosyası izliyordum ses senkronizasyonu sorunlu idi , tercihlerden kodekler&ayrıştırıcı kısmına girdim.
ses ve görüntü seçenekleri yok seçili idi
bildiğim xvid ve ac3 seçimlerimi yaptım
görüntü hiç gelmez oldu
tekrar "yok" seçmeyi denediğimde aç kapa yapsamda en son seçim gelmeye başladı,
bir kaç kodek daha denedim ama artık sadece ses var . .

ne yapmalı sizce yada yapacak birşey yoksa şimdi . .
en azından pardus çalışanlarının bilgisi olsun istedim

Saygılar
Kolay Gelsin

Ergin ŞAHİN -  esahin at inci.com.tr
Tanrıverdi Yatırım Holding A.Ş