[Pardus-kullanicilari] ATİ EKRAN KARTI DEĞİŞTİRME

IRMIZAN rkarakas43 at gmail.com
15 Mayıs 2008 Per 16:48:52 EEST

Arkadaşlar bu gün ati ekran kartımı yine ati olan x1550 ile değiştirdim. İlk
pardusu açtığımda normaldi fakat 3b olmadığı için eski xorg dosyasını geri
yükledim. Kapatıp tekrar açtığımda grup normal çalıışyor. Pardus istediğimde
ekranın üstünde pisi resimlerine benzer resimlerde takılıp kalıyor. YANİ
PARDUSU AÇAMIYORUM. NE YAPMALİYIM ÇOK TEŞEKKÜRLER. LÜTFEN YARDIM. SİSTEMİ
TEKRAR KURMAK İSTEMİYORUM. NOT:FİNDOS ÇALIŞIYOR SORUN YOK.