[Pardus-kullanicilari] Mevlüt OÇAK'a

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
15 Mayıs 2008 Per 17:15:14 EEST

mn51 wrote:
> O zaman biraz dikkatli okuyun o zaman,kaç defa yazıcılarla ilgili
> sormuşum.O beyfendinin yazdığı gibi 50 defamı sormuşum.Neyse gençler biraz
> sabırsız olur.Mühim değil.Yeni bir işletim sistemi kullandığım için biraz
> şaşkınlık oluyor.Kendim çözüyorum.Keşke  Pardus işletim sistemi
>  kullanıcılarıda Pardus işletim sistemi gibi olabilseydi. (Herkesi
> kastetmiyorum) Gönülden yardım edenlere teşekkürlerimi sunuyorum.Bu
> son mesajımdır artık buradan çıkıyorum.

Buradaki kullanıcı isimlerinden eposta konu başlığı OLMAZ. Kurallara
uygun bir şekilde bir konu başlığı açmanızı, gerekmediği sürece, yeni
bir başlık açarak bu güzel eposta listemizi KİRLETMEK yerine kalıbına
uygun şekilde epostaları cevaplandırmanızı (sizin deyiminizle reply,
forward her neyse), VE AYRICA!! kişiye özel mesajlarınızı BU EPOSTA
LİSTESİ yoluyla DEĞİL, o kişiye ait eposta adresine doğrudan iletmenizi
ÖNERİRİM!

Eğer hala çıkamadıysanız,