[Pardus-kullanicilari] Serdar DALGIC

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
15 Mayıs 2008 Per 11:51:26 EEST

Merhaba,

Listelerden yardım istediğiniz, takıldığınız, anlamadığınız yerleri,
ayrıntılı olarak yazarsanız, deyim yerindeyse nokta atışı yaparsanız.
Karşınızdaki kişiler hem size daha rahat yardımcı olur, hemde zaman
kaybı olmaz. Ayrıcı unutmayın ki, burdaki hiç kimsenin size cevap verme
zorunluluğu yok.

gittigidiyor'a resim yapıştırmadan kastınız, ürün resmini karşıya
yüklemeniz olsa gerek. Pardus'ta (linux sistemlerde) dosyalar
uzantılarına göre değil içeriklerine göre işlem görürler. Ama
windows'tan gelen alışkanlık nedeniyle dosya isim uzantıları
kullanılıyor. Hazırladığınız dosyanın ismini tekrar kontrol edin. Belki
jpg değilde jpeg olarak kalmıştır. Sonuçta ikiside aynı ama
gittigidiyor'da bu tür bir ayrım yapılmışsa sorun çıkartıyor olabilir.

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi