[Pardus-kullanicilari] Ynt: Bir M.E.B. klasiği daha

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
15 Mayıs 2008 Per 11:45:35 EEST

Merhaba Sayın Dönmez,

Benzer şekilde ben kullanıyorum. VirtualBox standart bir sistem
oluşturduğundan ve misafir işletim sistemi eklentileri adı altında,
virtualbox üzerine kurulan işletim sisteminin ihtiyaç duyduğu sürücüleri
beraberinde barındırdığından, sürücü sorununuz olmayacak, Takıldığınız
yer olursa yazın elimde geldiğince yardımcı olurum.

Bilgi ve sevgi paylaştıkça çoğalır.

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi