[Pardus-kullanicilari] modem sorunu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
14 Mayıs 2008 Çar 14:35:16 EEST

Wed, 14 May 2008 14:16:36 +0300, "aslan berk" <aslanberk52 at gmail.com> :

Lutfen size yazilan yanita yanit vermek icin "Yanitla" tusuna basin. Bu
sekilde "Yeni Mesaj" yazdiginiz zaman okunmasi ve takip edilmesi cok
zor oluyor.

> sofamor at gmail.com ünal özüm' arkadaşım sormuş. eternet kartımı
> tanımıyor. adsl modem ve udb den değil eternetten bağlı. çalışan cd
> de gigabit eternet kartı diye tanıyor. ama sistem kurulduğunda
> maalesef eternet kartını görmüyor. pardusu yeni kurdum. o yüzden pek
> fazla bilgi sahibi değilim.
Kullandiginiz "Calisan CD" ile "Kurulan CD" ayni surum mu? Ornegin biri
2007.2, digeri 2007.3 olabilir mi?

Bir de ethernet kartini "gormedigine" nasil karar verdiniz?

                   Doruk