[Pardus-kullanicilari] Masaüstünü çöpten geri almak

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
14 Mayıs 2008 Çar 10:58:59 EEST

Kişisel dosyalarda yanlışlıkla Masa üstü diznini sildim. Çöp dosyasından geri
almak istedim, ama masa üstünde hiç bir simge kalmadığı için çöp dosyası
simgesi de kayboldu. Çöp dosyasını nereden bulup masa üstü simgelerini geri
yükleyebilirim?

Emre Kocaoğlu

14-May-2008 Wednesday Tarihinde 00:14:49 yazmıştı: