[Pardus-kullanicilari] yüklediğim programı silemiyorum

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
12 Mayıs 2008 Pzt 18:17:20 EEST

Merhaba amaroktaki moodbar adındaki eklentiyi kurdum.masaüstündeki dizini silip çöpe, çöp kutusundanda sil dediğimde ""/home/ozgur/.local/share/Trash/files/moodbar-0.1.2/analyzer/.deps/moodbar-main.Po adresine erişim engellendi."" bir hata iletisi veriyor.bi türlü silemedim yardımlarınızı bekliyorum
Şimdi aileye katılmanın tam zamanı - Yeni nesil Ücretsiz Windows Live Hizmetlerini şimdi edinin!
http://get.live.com