[Pardus-kullanicilari] Pardus'a PDF print eklemek

irfan bilgili irfanbilgili at superonline.com
12 Mayýs 2008 Pzt 13:21:00 EEST

bazı internet sayfalarını pdf ye çevirip saklamak istiyorum
windows ta bu işi pdf print yazılımları ile (primo pdf) yapabliyordum
araştırmalarım sonucu cups-pdf diye bir paket buldum ancak ubuntu dışında pek ayrıntılı bilgi bulamadım
ps çıktısı bile alabilsem kafi olur sonuçta pdf ye dönüştürülebilir ancak hazır görünmesine rağmen ps çıktısıda alamadım

acaba benmi yanlış birşey yaptım veya ayrıntılı olarak ne yapmam gerekiyor.

yardımcı olabilecek arkadaşlara duyrulur..