[Pardus-kullanicilari] VirtualBox-- USB destekli

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
9 Mayıs 2008 Cum 13:17:44 EEST

Bende eskisi vardı, yeni sürümüne yükselttim, bir
sorun çıkmadı.
Makinem intel olduğu için linux.i386 olanı
yükleyip kurdum. Yüklemeden önce
kur dosyasını sağ tıklayıp özelliklerden
"okunur-yazılabilir"
ve "çalıştırılabilir" olarak ayarladım sonra kur
dosyasının olduğu dizinde
konsolu açarak root oldum ve aşağıdaki komutu
verince kuruldu:

"./VirtualBox-1.6.0-Linux_x86.run install"

09 May 2008 Cum tarihinde, Mucibirahman İLBUĞA
şunları yazmıştı:
> Selamlar,
> Vistualbox kurmak istiyorum. Listelerde gördüğüm
kadarı ile usb desteği
> kapalı kodda mevcutmuş. Siteyi inceledim. Bir
sürü dağıtım var ama ne
> yazık ki Pardus yok :( Bu durumda hangi seçeneği
indirmeliyiz. Bir de
> kurulmda hehangi bir incelik var mı? Sadece "Linux"
olan sürümünü
> indirdim ama başarılı olamadım...

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da