[Pardus-kullanicilari] Ynt: Bir M.E.B. klasiği daha

arif çankaya arifchankaya03 at hotmail.com
9 Mayıs 2008 Cum 11:09:38 EEST

Ben bir zaman Mobesede çalıştım orda özel bir firmanını yaptığı klentler üzerinde hafif bir linux türü kuruluydu. Sadece online olarak 958 kullanıcı işlem yapabiliyor ve bu tek merkezden kontrol ediliyordu. İstanbul' un farklı noktalarında yüzlerce kullanıcı bir kaç tane servere bağlanıyor internet üzerinden işlem yapıyor. Teknik destek konusunda nekadar sorun yaşansada linux üzerinden calışılıyor. MEB de böyle bir firma ile anlaşıp kendi ihtiyaclarına uygun dağıtım yapabilir ve kullanabilirlerdi. Tabi windovs sorunlarından anlayan öğretmenle linux sorunlarında anlayan öğretmen (kullanıcı) sayısı ortada.