[Pardus-kullanicilari] SATA disk yüklemesi..

Canberk Demirdelen divemaster at ttmail.com
8 Mayıs 2008 Per 20:29:53 EEST

  satayı devre dışı bırakmadan xp kuramazsınız. Bios a girip sata yı devre dışı bırakmanız gerekli. Şu anda sadece vista nın sata desteği mevcut.

  Diğer yandan sata devre dışı iken  xp sp 2 kurabilir ve sonrasında anakartınıza uygun sata ahci driver ları netten bularak kurabilirsiniz. bunun sonrasında
   zaten sistemi açmayarak sizden sata yı etkinleştirmenizi isteyecektir. inanın bana deneme yanılma ile sabittir. ;)