[Pardus-kullanicilari] Pardus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Mayıs 2008 Per 13:05:57 EEST

Arkadaşım
İndirip kurmuş olduğunuz test sürümüdür ve birçok modül ve program daha
entegre edilmemiş konumdadır. Birçok işlemi konsol üzeri gerçekleştirmeniz
gerekmekte ve pardus-2008-test deposundan pk leri indirip kurmanız
gerekmektedir. Test sürümü oluşu nedeniyle kararsızlıklar sergileyebilir
veya daha başka sorunlar çıkartabilir. Her test sürümü ile aşılan problemler
bir sonraki test sürümünün yeni eklentilerle test edilmesine olanak
sağlıyor. Bu aşamalar geçildikten sonra alpha beta ve RC sürümlerini takiben
kararlı sürüm lanse edilecek. O bakımdan test sürümündeki noksanlıklar ve
aksamalar bu listede pek cevap bulamaz. İyi günler

08 Mayıs 2008 Perşembe 08:45 tarihinde melih kara <isteweb at gmail.com>
yazmış: