[Pardus-kullanicilari] Bursa'da Pardus Kullanıcıları

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
8 Mayıs 2008 Per 09:57:34 EEST

Merhaba,

Listeyle doğrudan ilgili olmayan konular derken Bursa'daki kullanıcıları
ilgilendiren ama bu listedeki diğer Pardus kullanıcılarını
ilgilendirmeyen konuları kastetmiştim.

Anladığım kadarıyla Bursa'da linux ve Pardus ile ilgili kurumsal bir
yapı yok ve biz de çok kalabalık değiliz.
O zaman yahoo vb. bir grupla Bursa'daki Pardus ve Linux kullanıcıları
olarak bir araya gelebiliriz.
Grup açma konusunda tecrübeli olan arkadaşlar varsa bu konuda birşeyler
yapabilirler.
En azından neler yapabileceğimizi orada konuşabiliriz. (Pardus
kullanıcıları listesini doğrudan ilgilendirmeyen konulara örnek)

saygılarımla,

Münir BÜYÜKYAZICI

Gökhan ERYILDIRIM yazmış: