[Pardus-kullanicilari] karaoke veya fon müziği yapma

ümit kara recakara61 at hotmail.com
8 Mayıs 2008 Per 00:33:18 EEST

Merhaba. Daha evvel yazmıştım bir şarkıdan sözleri atıp onu fon müziği haline getirebilecek bir program arıyorum. Bilen varsa yazarsa ve nasıl yapılacağını anlatırsa sevinirim.Özgür Bey aradığım özelliğin karaoke olduğunu söyledi ve audacity programını önerdi ama o programda o özellik yok sanırım.Selamlar
Şimdi aileye katılmanın tam zamanı - Yeni nesil Ücretsiz Windows Live Hizmetlerini şimdi edinin!
http://get.live.com