[Pardus-kullanicilari] pardus adayiyim

podaydr podaydr at gmail.com
7 Mayýs 2008 Çar 22:22:01 EEST

Benim gibi öğrencisin. İlk önce işin + sını - sini iyice tart. Sonra sen
memnun olmasan bile geri dönersin fakat diğer arkadaşların- öğretmenlerin
sadece eleÅŸtiri ile yaklaÅŸmayabilir.  Fakat bu iÅŸi biraz daha kavra iÅŸte
wine felan sonra geçmeni tavsiye ederim

07.05.2008 tarihinde Ozgur GOKALP <ozgurgokalp at gmail.com> yazmış: