[Pardus-kullanicilari] Bursa'da Pardus Kullanıcıları

Gökhan ERYILDIRIM gokhaneryildirim at gmail.com
7 Mayıs 2008 Çar 21:35:11 EEST

Merhaba,
Bu vesile ile Bursa'da Linux kullananlar olduğunu öğrenmiş
oldum,teşekkürler.
İnsanların vaktinin olmaması konusunda haklı olabilirsiniz. Ama ben gene de
Bünyamin kardeşimi bizzat tanımış olmaktan ayrıca memnun oldum.Sıcak bir
sohbet oldu ve bu esnada bile ondan bir iki şey öğrendim.
Saygılarımla..

07 Mayıs 2008 Çarşamba 21:17 tarihinde Necmettin Begiter <
necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: