[Pardus-kullanicilari] Bursa'da Pardus Kullanıcıları

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
7 Mayıs 2008 Çar 21:17:30 EEST

07 Mayıs 2008 Çarşamba 21:03 tarihinde Gökhan ERYILDIRIM
<gokhaneryildirim at gmail.com> yazdı:
> Merhaba,
> Bursa'da Linux Kullanıcıları isimli bir dernek duymadım. Pardus
> kullanıcıları da ya fazla yok veya listeyle ilgili değiller.Bünyamin'den
> başka cevap veren olmadı.
>
> Listeyle doğrudan ilgili olmayan konulardan kasıt nedir?
>
> Saygılar...

www.bursalinux.org ve www.bursa-linux.org siteleri var, belki bu
konuyu oraya da açmak mantıklı olabilir. Ben de Bursa'dayım, onu da
belirteyim. Yüzyüze görüşmek için çoğunlukla insanlar vakit
bulamayacaklardır. ancak benim gibi boş gezenler ;)