[Pardus-kullanicilari] yardımcı olurmusunuz

Silvan TOPRAK silvantoprak at gmail.com
6 Mayıs 2008 Sal 23:41:24 EEST

1 - merhaba arkadaşlar bir yazıcıya 5 pc den yazdır komutu vererek  cıktı
almak istiyorum bu konuda bana detaylı bir şekilde yardımcı olumusunuz.
2 - asp kodlu belediyemizin web sayfası var .sayfalara güncel haber ve mesaj
atıyoruz .bu gün çalışmış olduğum kurumda bir pc ye  pardus 2007.3 ü kurdum
sayfalar arasında geçişi sağladım . birde haber atma ikonuna tıkladığımda
yazı renklendirme resim atma gibi ikonları görmedi. yani biçimlendirme
ikonlarını görmedi .yazı karakterlerim timesnewsromandı.bizim kullandığımız
yazı karekterlerinin içinde yakın bir karakter yok.biçimlendirme ikonlarını
Mozilla Firefox da göremiyorum nedeni nedir   bu iki konuda bana yardımcı
olumusunuz .saygılarımla şimdiden tesekkurler