[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 yalan mı?

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
6 Mayıs 2008 Sal 15:36:38 EEST

özür dilerim arkadaşım.

burada benim anlatmak istediğim şu idi (ki ben de bir pardus kullanıcısıyım
ve yazılımcıyım) yazılımın ne kadar zor şartlarda yazıldığını biliyorum.
üstüne üstlük geliştiricilerin başlarındaki paket sayılarına bakarsanız bir
kişinin uğraştığı ne kadar fazla bölüm olduğunu ve kaç binlerce satırla
boğuştuğunu daha iyi anlarsınız. bir de bu olayın bağımlılıkları (depencies)
göz önünde tutulunca iş içinden çıkılmaz hale geliyor.

tüm bunların yanında üye olduğunuz diğer guruplara da aynı üslupla "xxx
gurubu yalan mı?" diye bir soru sorun bakalım ne cevap verecekler.

saygılarımla

06 Mayıs 2008 Salı 02:12 tarihinde Canberk Demirdelen <divemaster at ttmail.com>
yazmış: