[Pardus-kullanicilari] Pardus Milli İşletim Sistemi?

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
6 Mayıs 2008 Sal 11:21:58 EEST

Sayın Canber Demirdelen,

Ben türküm, komşularımdan bir kısmı gürcü, bir kısmı laz. Şimdi
komşularım Türkçenin yanında kendi dillerini konuşuyorlar diye onların
bu ülkeyi terk etmesi mi gerekiyor. Unutmayın ki Anadolu Türk vatanıdır
ama burayı Türk vatanı yapan içindeki etnik unsurların lazı, çerkezi,
türkü, kürdü, gürcüsü vs.. omuz omuza verdiği milli mücadeledir. Ayrıca
Türk kültürüne haiz başka ülke yoktur derken orta asyadaki Türk
devletlerini yok saymanız hiç doğru değil. Etnik kökeni ne olursa olsun
bu topraklar içinde yaşayan, bu topraklar için mücadele eden herkes
Türkiye Cumhuriyet vatandaşıdır. Bu ülke Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı
olan bütün insanlarındır.

Bu konunun yerinin bu liste olmaması nedeniyle verilecek cevapların özel
olarak tarafıma gönderilerek listenin meşgul edilmemesi ricasıyla.